Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 03-04-2019
Pacjenci są zainteresowani implantami – nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Choć osadzenie implantów uznają za inwestycję kosztowną, to jednocześnie także za opłacalną drogę do pięknego uśmiechu.
W dobie dużej konkurencji i ciągle rosnących wymagań pacjentów priorytetem powinno być zapewnienie wysokiej jakości leczenia implantologicznego, bo to właśnie przyciąga pacjentów do praktyki; podobnie jak kompleksowość oferty – gdy osadzenie implantów można połączyć z ortodoncją, protetyką, stomatologią estetyczną i kosmetyczną.
Lekarz dentysta, który rozpoczyna karierę implantologiczną, powinien pamiętać, że ta ścieżka rozwoju zawodowego wymaga szerokiego zakresu umiejętności, na których zdobycie trzeba poświęcić dużo czasu i środków. Umiejętności te nie są stricte związane jedynie z czynnościami chirurgicznymi. Chodzi tu bowiem również o komunikację, planowanie leczenia, a także planowanie i realizowanie budżetu przeznaczonego na rozbudowę bądź obsługę prowadzonej praktyki implantologicznej.
Jakość oferowanych usług i materiałów w implantologii zawsze powinna stać na najwyższym poziomie i zdecydowanie bardziej powinno się kierować nią aniżeli zyskiem, gdyż jakość jest zawsze gwarancją na przyciągnięcie większej liczby pacjentów. Przesunięcie ciężaru z jakości na ilość zawsze odbije się negatywnie na opinii o praktyce i pacjenci zaczną korzystać z usług konkurencji cieszącej się dobrą opinią. Chęć szybkiego dorobienia się kosztem jakości może zniweczyć szansę na dobry rozwój praktyki implantologicznej, gdyż negatywną opinię bardzo trudno zmienić.